Marketing Mobilny oparty o zdarzenia

Wykorzystaj gromadzone w APPmanago dane i stwórz idealnie dobraną grupę odbiorców. Dzięki zaawansowanej technologii segmentacji użytkowników w czasie rzeczywistym APPmanago rozpoznaje zdarzenia i automatycznie przypisuje użytkowników do grup odbiorców odpowiednich kampanii. Precyzyjny wybór grupy docelowej wysyłki oraz personalizacja treści wiadomości pozwalają na wysyłkę treści dopasowanych do następującej akcji.

Przykładowe zdarzenia:

  • otwarcie aplikacji
  • otwarcie konkrentej funkcjonalności w obrębie aplikacji
  • porzucenie aplikacji
  • reakcja na wiadomość
  • brak reakcji na powiadomienie

Przykład wykorzystania

  • Wyślij podziękowanie in-app po zainstalowaniu aplikacji
  • Wysyłaj regularnie wiadomości e-mail do czytelników Twoich newsletterów
  • Wyślij powiadomienie push po braku rekacji na e-mail

aby otrzymywać
newsletter

 

Śledź nas