Personalizacja Marketingu w Aplikacji Mobilnej

Informuj klienta o najnowszej ofercie, promocjach za pomocą krótkich, spersonalizowanych wiadomości typu push lub docieraj do użytkowników ze szczegółową ofertą wysyłaną poprzez e-mail.

Definiuj grupy swoich użytkowników w zależności od ich aktywności i zachowań lub korzystaj z gotowych dynamicznych filtrów do tworzenia bazy odbiorców wysyłki.

Zasada działania APPmanago opiera się na personalizacji i dopasowaniu każdego przekazu marketingowego do preferencji indywidualnego odbiorcy. Personalizacja marketingu wykorzystuje indywidualne informacje o użytkowniku, takie jak:

  • imię / nazwisko
  • adres e-mail
  • rodzaj urządzenia
  • zainteresowania

a także dane behawioralnymi jak:

  • stopień aktywności
  • reakcje na powiadomienia
  • rekacje na e-maile
  • najczęściej wykorzystywane funkcjonalności.

Korzyści dla użytkownika

Stosując personalizację marketingu z APPmanago:

  • zyskujemy możliwość wyświetlania treści dopasowanych do konkretnego użytkownika
  • optymalizujemy koszty prowadzenia kampanii reklamowych
  • zwiększamy konwersję

  • możemy automatycznie uruchamiać i wyłączać kampanie dla konkretnych użytkowników

Przykład wykorzystania

  • Wyświetlanie treści imiennych i ofert odpowiadająnych na zainteresowanie konkretnego użytkownika
  • Ograniczenie ilości wysyłek komunikatów do użytkowników mocno zaangażowanych
  • Dopasowanie wyglądu aplikacji do poziomu zaangażowania użytkownika w poszczególne moduły aplikacji

aby otrzymywać
newsletter

 

Śledź nas